Blogia
L'Oasis

Només si

Ahir vaig acabar els exàmens!! Olé, Olé!!! I em vaig passar tota la nit a la barra d'un concert, que dius... m'ho vaig passar de conya... però avui necessito que em serveixin a mi! Dijous vaig parlar amb un amic, em va explicar la seva filosofia de festa, i aquest cap de setmana penso posar-la en pràctica, si funciona... me l'agafré com a filosofia de vida! :P. La filosofía de festa made in he, consisteix en dir sempre SI Així que vaig decidir aplicar aquesta teoría a 72 hores de la meva vida, és a dir, a tot el cap de setmana. Així que ahir a la nit vaig començar... i realment... no m'ha anat tant malament!! Les coses funcionen segons el cantó que te les miris! Pensar en SI et facilita pensar en POSITIU es a dir veure l'ampolla MIG PLENA i aixó...de tant en tant... VA DE CONYA!!! Petunikus!!!

2 comentarios

Uri -

Parlant de positivisme... això s'està quedant més mort que el meu blog... que ja és dir... ;)

- Uri -

Logan -

Ja ho diuen ja que ser positius és bo xD